دستاوردهاي سومين جشنواره،سمينار ونمايشگاه برند در گردشگري تشريح شد

به گزارش ميراث آريا (chtn) بر اساس گزارش ارسالي از روابط عمومي مارکوپولو ، «اميرحسين جعفري» مدير اجرايي نمايشگاه برندهاي گردشگري در اين رابطه گفت: يکي از راههاي جذب مخاطب و افزايش مشتريان در حوزه گردشگري ايجاد يک برند خوب از نام و نشان مجموعه مي باشد ؛ چراکه نام بسياري از هتل ها،شرکت هاي گردشگري،ايرلاين ها و ساير مجموعه هاي مرتبط به گوش همه علاقمندان به سفر آشنا است و خدمات ارائه شده توسط اين مجموعه ها در ذهن مخاطب تداعي کننده برند معتبر اين مجموعه ها است.

وي افزود : آنچه در پيام برند مورد تاکيد است ،متمايز بودن يک مجموعه است . برند در ذهن مخاطب خلق مي شود و اين در گرو حضور موثر در عرصه برند سازي مي باشد. از اين رو دبيرخانه دائمي برند در گردشگري با تاکيد بر برگزاري موفق 2 دوره جشنواره و سمينار برند طي سال 89 و 90 امسال براي سال سوم و با برنامه ريزي دقيق و کامل اقدام به برگزاري سومين جشنواره و نمايشگاه برند در گردشگري با تاکيد بر خلاقيت و مهندسي برند نمود .

جعفري گفت : اساتيد بين المللي گردشگري از سراسر جهان،نمايندگان سازمان جهاني جهانگردي،صاحبنظران و علاقمندان از سراسر جهان و همچنين مديران هتل هاي ايران،مديران آژانس هاي مسافرتي،مديران ايرلاين ها،مسافرين کثير السفر و فعالان حوزه گردشگري در اين دو روز گردهم آمدند تا آخرين دستاوردهاي خلاقيت در برند گردشگري را بررسي کنند و از کساني که در زمينه برند سازي مجموعه خود فعاليت داشته اند تقدير شد.

همچنين در حاشيه اين جشنواره نمايشگاه برندهاي گردشگري برگزار شد تا علاقمندان به گردشگري و خريد تور و هتل و پکيج هاي سفر از سراسر ايران و همچنين ميهمانان جشنواره از اين نمايشگاه بازديد نمايند و با امکانات و توانمندي هاي مجموعه ها آشنا شوند و در نهايت هم گواهينامه بين المللي برند با امضاي اساتيد معتبر به شرکت کنندگان ارائه شد.

اميرحسين جعفري مديرعامل شرکت ايرانگردي مارکوپولو و استاد دانشگاه جهانگردي در رابطه با محورهاي جشنواره امسال ، گفت : امسال در هفت بخش به بررسي فعاليت هاي خلاقانه پرداختيم و به فعالين اين بخش ها لوح افتخار تقديم شد که اين 7 بخش عبارتند از 1- خلاقيت و مهندسي برند در حوزه مقاصد گردشگري 2- خلاقيت و مهندسي برند در حوزه سازمانها و شرکت هاي کوچک و بزرگ گردشگري 3-خلاقيت و مهندسي برند در حوزه تورگرداني و دفاتر خدمات مسافرتي 4- خلاقيت و مهندسي برند در حوزه هتلها،کمپينگها و ديگر مراکز اقامتي 5- خلاقيت و مهندسي برند در حوزه کترينگ و رستورانها 6- خلاقيت و مهندسي برند در حوزه مراکز تفريحي و سايت هاي بازديد 7-خلاقيت و مهندسي برند در حوزه صنايع دستي .

وي افزود : طالب ريفائي دبيرکل سازمان جهاني جهانگردي با ارسال پيام خود به سومين جشنواره برند اظهار خرسندي خود را از اين رويداد مهم ابراز نمود ،همچنين اين جشنواره و نمايشگاه در تقويم سازمان جهاني جهانگردي ثبت شده و بخشي از برنامه هاي اعلام شده سالانه است.

جعفري اظهار داشت : در حاشيه اين جشنواره ، نمايشگاه جذابي از فعاليتها و خلاقيتهاي برندهاي گردشگري ايران برپا شده بود که حس و حال خاصي را براي بازديد کنندگان به وجود آورده بود و محلي بود براي گپ و گفت ها و مباحث برند سازي در حوزه هتل داري و تورگرداني . ضمن اينکه بسياري از شخصيت ها و فعالان صنعت گردشگري در اين جشنواره حضور داشتند ، از جمله جهانيان معاون گردشگري کشور،آرا پطروسيان رئيس سازمان گردشگري ارمنستان،پروفسور مالکوم کوپر رئيس دانشکده گردشگري آسيا-اقيانوسيه ژاپن،هانس هنري بيتنر مشاور طرح هاي نوآورانه از آلمان،دکتر برونو والتر مشاور نمايشگاه هاي گردشگري از اتريش،دکتر کاظم وفاداري از ژاپن،پروفسور کارلو جيوواني چرتي از ايتاليا،دکتر فرزاد مقدم مشاور طرح هاي بازاريابي و تبليغات،مسيح شريف مدير موسسه توريسم ليدرز از اسپانيا،دکتر ايماني خوشخو سرپرست دانشگاه علم و فرهنگ،دکتر عظيم فضلي پور مدير کلينيک برند سوئيس،دکتر وظيفه دوست مديرگروه جهانگردي دانشگاه علوم و تحقيقات،دکتر پورزندي استاد دانشگاه تربيت مدرس و بسياري از شخصيت هاي فعال در عرصه گردشگري .

اميرحسين جعفري در رابطه با حضور ويژه مديران هتل ها نيز در اين جشنواره گفت : تقريبا اکثر مديران هتل هاي 5ستاره در اين جشنواره حضور داشتند و با ما همراهي لازم در برگزاري اين جشنواره را داشتند که در وب سايت جشنواره برند اطلاعات دقيق شرکت کنندگان قابل رويت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1391082720